Blog
Informacje o stronach internetowych, mediach społecznościowych, SEO i wiele więcej
Najnowszy wpis na naszym blogu

Marketing szeptany – co to jest i jak go wykorzystać?
Marketing szeptany to jedna z oryginalniejszych form digital marketingu, do której często nie podchodzimy zbyt poważnie. Myśląc o marketingu internetowym, pierwszym skojarzeniem jest pozycjonowanie stron, czy kampanie reklamowe w Google Ads. Marketing szeptany ma...
Pozostałe artykuły i poradniki
Konwersja – co to jest?
Czy spotkaliście się z pojęciem konwersja? Na pewno tak! Słowo to pojawia się bardzo często przy okazji dyskusji o kampaniach...
Czym jest marketing?
W świecie biznesu słowo marketing jest jednym z najczęściej powtarzanych. Dlaczego? Ponieważ to właśnie marketing służy...
Co to jest newsletter?
Jeżeli zajmujesz się szeroko pojętym marketingiem internetowym, działasz w branży e-commerce lub po prostu chcesz wprowadzić...
Czym są zdjęcia stockowe?
Zdjęcia są integralnym elementem stron internetowych. Pozwalają wzbogacić przekaz, czynią go bardziej atrakcyjnym, jak również...
Co to jest hosting stron internetowych i serwer?
Planując zamówienie strony internetowej lub jej instalację w danym środowisku, na pewno spotkaliście się z określeniem hosting i...
Cechy dobrej strony internetowej
Zamierzasz zlecić stworzenie strony internetowej, ale tak naprawdę niewiele się na tym znasz? Nie wiesz jak powinna wyglądać i...
Ile kosztuje strona internetowa?
Posiadanie przez firmy strony internetowej jest dziś tak oczywistym, że klienci nawet nie pytają o adres, tylko sami próbują ją...
Dlaczego warto pozycjonować stronę?
Pozycjonowanie stron internetowych to niewątpliwie jedyny sposób, aby wyświetlać się wyżej w rankingu Google. Warto to więc...
Jakie są rodzaje stron internetowych?
Chciałbyś aby Twoja firma miała stronę www, dzięki której będzie mogła zaistnieć w internecie. Wydaje się że nic łatwiejszego...
Czym jest CMS Joomla – jakie są zalety i wady tego CMS?
Joomla jest jednym z wielu istniejących na świecie systemów zarządzania treściami na stronach internetowych. Jest jednak kilka...
Front-end, Back-end i Full-Stack – czym się różnią?
Przeglądając ogłoszenia o pracy, często można trafić na oferty zatrudnienia na stanowiskach front end, back end oraz full stack....
Co to jest CMS WordPress?
O WordPressie słyszała chyba każda osoba, która choć trochę interesuje się tematem jakim jest tworzenie stron internetowych lub...
Landing page – co to jest?
Co to jest landing page? Z tym określeniem często można się spotkać w kontekście reklam w internecie, szczególnie tych płatnych,...
Co to jest responsywna strona internetowa?
Osoby interesujące się tworzeniem stron internetowych, niejednokrotnie spotkały się z określeniem responsywna strona internetowa...
Co to jest CMS i do czego służy?
O CMS słyszała chyba każda osoba, planująca zbudować stronę internetową. Robiąc rozeznanie wśród dostępnych technik, a także...
Czym jest certyfikat SSL i dlaczego warto go mieć?
SSL to w ostatnim skrót, bardzo często przewijający się w licznych dyskusjach i artykułach poświęconych prowadzeniu sklepu...
Co to pliki cookies (ciasteczka) w przeglądarce internetowej?
Należy wiedzieć, że ciasteczka, po angielsku cookies, to niewielkie pliki, które służą do prawidłowego działania strony...
Jak poprawnie sprawdzić i zoptymalizować treść na stronę internetową?
Pisząc treści i dodając je na naszą stronę internetową, bardzo często chcemy, aby były one jak najlepszej jakości i były...
Co to jest optymalizacja strony?
Optymalizacja stron często jest postrzegana jako element raczej drugorzędny w stosunku do działań SEO w sensie ścisłym....
Różnice między optymalizacją witryny a pozycjonowaniem
Optymalizacja witryny www i pozycjonowanie to dwa bardzo często mylone pojęcia. Choć oba odnoszą się do zwiększenia rankingu...
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma w Google Maps
Pozycjonowanie wizytówki firmowej na Google Maps to zdecydowanie nie tak popularna usługa, jak pozycjonowanie witryn...
Stworzymy dla Ciebie unikatową stronę internetową
Jeżeli szukasz wykonawcy dla swojej strony internetowej, sprawdzonego przez wiele firm – skontaktuj się z nami. Przedstawimy ofertę spersonalizowaną i dostosowaną wyłącznie do Twoich potrzeb.