Audyt strony i sprawdzenie linków
Dedykowana oferta audytów stron oraz sklepów internetowych od Inter Web
Czym jest audyt SEO?
Zapoznaj się z korzyściami płynącymi z audytu i efektem tej usługi
Audyt SEO jest to analiza strony internetowej pod kątem odpowiednich czynników, które mają wpływ na widoczność strony i jej pozycję w wyszukiwarkach.
Efektem pracy związanej z audytem jest dokument, który zawiera wszystkie wskazówki oraz sugestie, jak poprawić Twoją stronę. Jego podstawowym zadaniem jest przygotowanie strony do dalszych działań pozycjonujących, pozwalających na osiągnięcie jej wyższych pozycji w wyszukiwarce.
Niektóre z korzyści związanych z audytem SEO
- Ułatwienie “zrozumienia” wyszukiwarkom Twojej strony internetowej
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej, a także współczynnika konwersji (np. w postaci zakupów w sklepie internetowym, bądź kontaktów telefonicznych w zakładce ofertowej); - Podniesiona “odporność” witryny na różnorodne zmiany w algorytmie wyszukiwarek;
- Kompletny dokument zawierający wskazówki, jak poprawić stronę i jej pozycję na tle konkurencji.
Audyty SEO są szczególnie niezbędne w działaniach takich jak:
- Budowa strony oraz idąca za tym potrzeba przystosowania jej pod kątem wyszukiwarki;
- Optymalizacji istniejącej już strony internetowej, w celu zwiększenie jej efektywności
- Spadek ilości odwiedzin witryny ze źródła, jakim jest wyszukiwanie organiczne;
- Odnotowanie gwałtownego lub stałego spadku pozycji fraz przypisanych dla strony;
- Chęć sprawdzenia aktualnych/dotychczasowych działań agencji SEO i skuteczności jej pracy;

Szczegółowa analiza Twojej strony WWW
Wykonaliśmy audyt dla wielu sklepów internetowych zwiększając ich widoczność w sieci o ponad 200%
Ile kosztuje audyt SEO?
Koszt audytu SEO jest zależny od stopnia złożoności witryny, jej zawartości, a także problemów powiązanych ze stroną i podlega indywidualnej wycenie. Im większa witryna internetowa, tym większy nakład pracy potrzebny jest do wykonania kompleksowego audytu.
Podstawowy audyt optymalizacji strony, w której skład wchodzi niewielka liczba podstron, to koszt wynoszący kilkaset złotych. W przypadku audytu sklepów internetowych i dużych serwisów, cena ta staje się wyższa, oscylując wówczas w granicach kilku-kilkunastu tysięcy złotych.
Dodatkowo istnieje również możliwość przeprowadzenia audytu efektywności działań pozycjonowania wynajętej przez Klienta firmy SEO, czy też audytu linków przychodzących do strony internetowej. W cenie wykonanego audytu przesyłamy dokument w formacie PDF, zawierający wszystkie wytyczne, przygotowany przez doświadczonego specjalistę SEO współpracującego z naszą firmą.
Więcej informacji dotyczących tego, co zawiera audyt SEO, dlaczego warto go wykonać, a także – szablon podstawowych audytów dla amatorów do samodzielnego wykonania, znajdziesz KLIKAJĄC TUTAJ
Skontaktuj się z nami, pomożemy Tobie i Twojej stronie
W razie pytań dotyczących wyceny audytu Twojej strony, konsultacji związanych z działaniami wynajętej firmy SEO lub problemów, które dotknęły witrynę – zapraszamy serdecznie do kontaktu z nami. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.